Rio de Janeiro

His name is Rio and he dances on the sand… terwijl zijn vriendjes mensen in elkaar slaan.

Man U-speler Rio Ferdinand werd in Hampstead (Londen) naar zijn mening lastig gevallen door een fotograaf, waarna hij deze, zeggen ze bij The Mirror, door wat vrienden onder handen liet nemen. De fotograaf, John Gyimah, wilde een kiekje maken van Rio terwijl hij uit een eetgelegenheid kwam. Schijnbaar werd hij op dat moment door Rio’s vrienden (ook voetballers) tegen de grond gegooid, geschopt en geslagen. Rio zou één van hen hebben toegevoegd: “Kill him, stamp on his head.” Het schijnt dat Rio zich al eerder ergerde aan deze meneer, naar wie hij tientallen meters eerder in de straat al cd’s en een pot verf gooide.

Rio, Rio, Rio… tsk tsk.

Voor mij wordt het voetbal kijken vanuit mijn bed vanavond, ik ben verschrikkelijk moe en slaperig… Come on Liverpool (ik gun het die kwal van een trainer van Chelsea keihard niet)!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Rio de Janeiro

  1. Daphne zegt:

    Ik ben hier en zolang ik hier ben, kun je altijd bij me terecht…desnoods kom ik je halen, oke?!

  2. Jackles zegt:

    Damn dreams… ik wist dat er wat aan zat te komen, maar niet wat. Nou weet ik het dus…

  3. Marco zegt:

    Wie mag die vent wel? Een kwal eerste klas. Maar wel een met een indrukwekkend CV.

  4. Marloes zegt:

    Maar ik vind Chelsea zooooooooo geweldig.

Geef een reactie

