En het was nog lang warm in Tilburg…

Ben tot laat ’s nachts nog wakker gezongen door supporters die uit een café bij mij in de buurt (en dus in de buurt van het stadion!) kwamen rollen en het Hup Willem II Stoere Kerels maar niet konden uitzetten…

Het seizoen blijkt dus niet helemaal verloren – Willem II gaat Europa in!

Saillant detail: de laatste X dat ik bij Willem II zat was ik voor Willem II zelf en toen verloren ze met 1-6, en nu zat ik er en was ik níet voor Willem II en toen wonnen ze dus… Do I detect a pattern here…?

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

