Ten aanval

I won’t suffer, be broken, get tired, or wastedSurrender to nothing, I gave up what IStarted and stop this, from end to beginningA new day is calling, and I am finally free

Run away, run away, I’ll attack
Run away, run away, go chase yourself
Run away, run away, now I’ll attack

I would have kept you, forever, what we had to sever
It ended for both of us, faster than a…
Kill off this thinking, it’s starting to sink in
I’m losing control now and without you I can finally see

Run away, run away, I’ll attack
Run away, run away, go chase yourself
Run away, run away, now I’ll attack

Your promises, they look like lies
Your honesty like a back that hides a knife
I promise you… I promise you
(I am finally free)

Run away, run away, I’ll attack
Run away, run away, go chase yourself
Run away, run away, now I’ll attack
… I will attack…

Your promises
I promise you
I promise you…

(Visit.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Ten aanval

  1. Mark zegt:

    Zo, dat lucht op? 😉

  2. Jackles zegt:

    Niet zolang ik dit niet tegen meneer zelf heb gezegd, nee… 8)

  3. minispace zegt:

    En wanneer gaat dat gebeuren ?

  4. Marloes zegt:

    Ik ben bang dat meneer er zich weinig tot niets van aan zal trekken.

  5. Jackles zegt:

    @ Marloes: ben ik ook bang voor. Het zit er ook wel in dat ik nix doe hoor… over dit soort dingen praten met anderen helpt ook wel eens.
    Denk dat ik me de afgelopen dagen vooral boos heb gemaakt dat ik het niet van me af kon zetten. En da’s inmiddels wel beter geworden…! (Gelukkig!)

  6. Marloes zegt:

    Ik begrijp dat wel, de frustratie achter het verhaal.Mensen met een kleine geest zullen nooit leren om groot te kijken helaas

Geef een reactie

