Het Lot

Gosh darn it, zet je de televisie aan na thuiskomst om een muziekje op de achtergrond te hebben als je je tanden loopt te poetsen & dan krijg je op MTV in de Top 11 at 11 wel elf platen van Destiny’s Child over je heen! Argh!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Het Lot

  1. Mark zegt:

    Wat een mooi jaar om klein te zijn 1971 😉

  2. Blauwe Beer zegt:

    Ik ken jouw ouders nu toch al heel wat jaartjes en ik ken maar weinig mensen die nog zulke “jonge” ouders hebben en die net zo gek zijn als jij en jouw zus 😀
    Geef ze een dikke knuffel van mij…

  3. Blauwe Beer zegt:

    …enne inderdaad 1971 was een heeeeeel mooi “bouwjaar”… 😉

  4. Marloes zegt:

    Een prima plek om zo’n feest te vieren.
    Gefeliciteerd!

  5. Audrey zegt:

    You are sooooooo cute!!!

  6. In ’71 was ik ook nog nét zo schattig 😀

  7. Marloes zegt:

    en dan draai je niet al meteen bij de eerste de knop om?

  8. polderzilver zegt:

    Ha grappig, ik heb net een logje geschreven over ‘baas zijn in eigen lot’. Komt in een notedop neer op wat Marloes ook al zei… 🙂

Geef een reactie

