Boos

Pas geleden merkt ik dat ik nog steeds boos ben op iemand. Het is al een hele tijd geleden dat ik met die gast te doen had en ik zie hem nooit meer, maar ik ben nog altijd erg boos op hem. En de prater die ik ben wil die gast dus bellen en koffie met hem gaan drinken en met hem gaan praten. Wetende dat die jongen gewoon bang is voor me en ik de laatste mens ter wereld ben waar hij ooit mee zou willen praten, helemaal als het over hemzelf gaat. Maar ik ben over bepaalde dingen (nog steeds) zo boos, nee, kwaad, dat ik dat tegen hem wil zeggen.

Ik wil tegen hem zeggen dat ik het laag vind dat hij heeft geprobeerd mensen zo ver te krijgen dat ze niet meer met me om wilden gaan. Ik wil tegen hem zeggen dat hij een klootzak is omdat hij heeft geprobeerd beter te worden van het werk dat ík in mezelf heb gestoken. Ik wil tegen hem zeggen dat het misselijk is van hem om aardig tegen me te doen tot ik me om heb gedraaid, en me tot de grond toe af te branden als ik niet meer aanwezig ben. Ik wil tegen hem zeggen dat hij me eindelijk wel eens mag (nee, móet) gaan respecteren als mens. Hij mag uiteindelijk best met anderen over mij praten (dat hou je toch niet tegen) maar hij moet me wel in mijn waarde laten…

Dat wil ie niet horen hè? … en al helemaal niet van mij… I know.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Boos

  1. Hams zegt:

    Anoukje maakt best mooie muziek, leuke vrouw ook. Ik vind dat je nog maar een keer goed moet luisteren

  2. Das Peter zegt:

    ik ben het helemaal met je eens, meteen in het begin begint het al te irriteren. Laatst werd ik wakker met juist dat stukje in mijn hoofd en het ging er de rest van de dag niet meer uit 😦 😕 😦

  3. Mark zegt:

    Zo, dat lucht op? 😉

  4. Jackles zegt:

    Niet zolang ik dit niet tegen meneer zelf heb gezegd, nee… 8)

  5. minispace zegt:

    En wanneer gaat dat gebeuren ?

  6. Marloes zegt:

    Ik ben bang dat meneer er zich weinig tot niets van aan zal trekken.

  7. Jackles zegt:

    @ Marloes: ben ik ook bang voor. Het zit er ook wel in dat ik nix doe hoor… over dit soort dingen praten met anderen helpt ook wel eens.
    Denk dat ik me de afgelopen dagen vooral boos heb gemaakt dat ik het niet van me af kon zetten. En da’s inmiddels wel beter geworden…! (Gelukkig!)

  8. Marloes zegt:

    Ik begrijp dat wel, de frustratie achter het verhaal.Mensen met een kleine geest zullen nooit leren om groot te kijken helaas

Geef een reactie

