Van huis

Ben een paar dagen weg, vertrek zometeen met mijn ouders en zus en zwager naar ’t Limburgse om het 40-jarige huwelijk van papa en mama te vieren… Mijn wens voor goed weer is in ieder geval uitgekomen!

(Bij gebrek aan gescand piccie van de trouwdag van mijn ouders maar even een foto’tje van pappie en mammie uit 1971. Dat kleintje… dat ben ik.)

Later!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Van huis

  1. Mark zegt:

    Ik wil helemaal geen steen zijn, maar aangezien ik de test toch gedaan heb, is de uitkomst bij mij Edelsteen (Amethyst). Dat je het weet! 😉

  2. Jackles zegt:

    Heh, je moest es weten hoe veel mensen er als Amethyst uit de bus komen…! Ik was al bijna blij dat ik wat anders was… 😉

  3. Mark zegt:

    Wat een mooi jaar om klein te zijn 1971 😉

  4. Blauwe Beer zegt:

    Ik ken jouw ouders nu toch al heel wat jaartjes en ik ken maar weinig mensen die nog zulke “jonge” ouders hebben en die net zo gek zijn als jij en jouw zus 😀
    Geef ze een dikke knuffel van mij…

  5. Blauwe Beer zegt:

    …enne inderdaad 1971 was een heeeeeel mooi “bouwjaar”… 😉

  6. Marloes zegt:

    Een prima plek om zo’n feest te vieren.
    Gefeliciteerd!

  7. Audrey zegt:

    You are sooooooo cute!!!

  8. In ’71 was ik ook nog nét zo schattig 😀

Geef een reactie

