Avond

De avond dat ik erachter kwam dat ik Wicked game van Chris Isaak eigenlijk een heel mooi nummer vind.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Avond

  1. minispace zegt:

    Hier ook verkouden 😦

  2. Marloes zegt:

    My motto this year is “I go for the joy”
    Life is here for me to enjoy today
    So true!

  3. Blauwe Beer zegt:

    Duuuuuuh! Dat roep ik al jaren… 😉
    Overigens ben ik volgens de test ook een lapis-nog-wat-steen … 😀

  4. Jackles zegt:

    Heheheh, natuurlijk zijn wij dezelfde steen…!!! 😀

  5. Marloes zegt:

    Chris Isaak…*zucht* hoe kun je dat nou niet mooi vinden?

  6. Marco zegt:

    Geweldig nummer dat overuren maakt in mijn iTunes. Ook mooie herinneringen aan zijn pinkpopoptreden in 1987.

Geef een reactie

