Van steen

Jackles wil wel eens een steen zijn. Volgens deze test moet het deze worden.

Via Marloes.

P.S. Over deze steen lees ik: Numerous seals, rings, scarabs and objects were crafted from the blue stone, which was introduced to Europe by Alexander the Great.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Van steen

  1. je pa en ma zegt:

    Wij hopen dat je net zo veel geluk en ook plezier van deze auto mag hebben als je vorige auto.

  2. minispace zegt:

    Toemaar weer …. dat koopt maar, dat doet maar 😉

  3. Marloes zegt:

    Ik heb alleen een fiets. Gezond, dat wel maar af en toe ook verdraaid koud en nat.. 😕

  4. Brillie zegt:

    Nog een paar dagen door gaan met sparen?

  5. UrF zegt:

    Congrats on your beautiful car, love!
    Can’t wait to see those 4000 kelvin bulbs sayin’: “Move over!”

    PS: Keep your RPM @ ‘round 3750 if you wanna impress. More fun per gallon!

  6. Audrey, Frans en Amy zegt:

    Heee, proficiat met je nieuwe autootje. En hoeveel km heb je er al mee gereden??
    Zeg, Yvette heeft mij gezegd dat jij met zou kunnen uitleggen hoe ik foto’s op mijn web-log kan plaatsen en wellicht ook op mijn website (http://members.home.nl/frans-audrey/index.htm). Moet ik dan een bepaald programmaatje downloaden of zo. Wil je me a.u.b. ff mailen: hollanders53@zonnet.nl
    Groetjes Audrey

  7. Mark zegt:

    Ik wil helemaal geen steen zijn, maar aangezien ik de test toch gedaan heb, is de uitkomst bij mij Edelsteen (Amethyst). Dat je het weet! 😉

  8. Jackles zegt:

    Heh, je moest es weten hoe veel mensen er als Amethyst uit de bus komen…! Ik was al bijna blij dat ik wat anders was… 😉

Geef een reactie

