Morgen

Morgen weer aan het werk. Is de eerste keer in jaren dat ik na een paar dagen ziek te zijn geweest aan damage control moet gaan doen. Was vandaag voor het eerst zo helder dat ik eraan dacht wat ik sinds afgelopen woensdag allemaal had moeten doen en niet heb gedaan omdat ik ziek in bed lag. Ach. We zullen het wel zien morgen. Nu eerst een rondje slapen.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Morgen

  1. minispace zegt:

    Overgeven in je nieuwe auto is not done, dus je mag gewoon niet ziek worden 😉

  2. Blauwe Beer zegt:

    Nice tuut tuut!!! *grijns* en qua kleur staat die natuurlijk helemaal geweldig naast mijn black tuut tuut…euh sorry, onze black tuut tuut…woeps…hihihi 8)

Geef een reactie

