Meer sneeuw

Het KNMI heeft goede berichten voor alle sneeuwliefhebbers onder ons (niet Jackles, maar misschien wel andere mensen): schijnbaar gaat het de komende uren waanzinnig sneeuwen.

Wat fijn dat Jackles de deur niet meer uit hoeft en lekker bij de verwarming kan blijven zitten de rest van de avond, wat fijn dat sneeuw geen lawaai maakt als het valt zodat Jackles lekker kan slapen vannacht zonder onderbrekingen door excessieve herrie, wat fijn dat Jackles vlak bij de bushalte woont en dus maar heel even door de sneeuw hoeft te ploegen morgenochtend en dat de bushalte waar Jackles er weer uit gaat zich vlak bij de werkgever bevindt, waar Jackles weer lekker de hele dag binnen kan blijven zitten totdat de sneeuw weer gewoon is verdwenen…

Of gaat het ook nog vriezen als een gek?

P.S. Hallee, het is vandaag wel het begin van de meteorologische lente, ja!??!!

Update: Tis 2 maart, ochtend (8:55 uur) maar… geen sneeuw hier. Niet dat t voor mij veel nut heeft – ik ga weer terug mijn mandje in. Griep en verkoudheid op afstand houden is niet gelukt. Mission failed. I admit defeat. Welterusten…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Meer sneeuw

  1. Marloes zegt:

    Ik heb ze wel erger gezien hoor Jackles.. 😛

  2. minispace zegt:

    Ik zie er het nut ook niet van …

  3. Blauwe Beer zegt:

    Oh! Oh! Ik heb je toch niet aangestoken he?! … 😦 Snel weer beter worden he?! Is nie leuk zo…nee…

  4. Marloes zegt:

    Beterschap Jackles, zo hoef je in ieder geval niet door de witte troep…Persoonlijk vind ik het machtig mooi.
    *kus op een afstand*

Geef een reactie

