Echt, ik werk ergens anders! (Part II)

E-mail aan de acceptatieadviseurs van mijn hele oude afdeling: Geachte collega’s, één of andere sukkel heeft afgelopen vrijdag via het systeem een terugbelnotitie aan mij gestuurd. Een sukkel, ja, want ik werk niet meer bij acceptatie!!! Bedankt voor uw oplettendheid.

Reactie ex-collega acceptatie: Hoe was je weekend?

Gedachtengang Jackles, die een rotbui heeft (zie eerdere log) & een ‘geschiedenis’ met deze ex-collega acceptatie (if you catch my drift): Domme eikel, nou ga je gvd wel liggen mailen maar als ik je de kans geef om je kutgedrag ten opzichte van mij goed te maken geef je niet thuis. Megalul.

Reactie van Jackles aan ex-collega acceptatie: En jouw jaar? (Balen dat ie de cynische toon niet kon horen die ik bedoelde mee te geven.)

Reactie ex-collega acceptatie: Prima.

Hoe ontzettend lullig kunnen mensen doen op de bloody maandagochtend? (Ja, ook ondergetekende.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Echt, ik werk ergens anders! (Part II)

  1. Mark zegt:

    Of hij was zo wanhopig, dat hij per se jou aan de lijn wilde.

  2. Marloes zegt:

    Of ex collega was/is de weg kwijt?

  3. bertrand zegt:

    Niks veranderd dus sinds bijna 3 jaar 😛

  4. Marloes zegt:

    Jackles toch…adem in…adem uit.

Geef een reactie

