Valentijnsdag (Alles van jou)

Toen ik mijn ogen sloot zag ik je lopen(het was avond en je gezicht kleurde oranje in de ondergaande zon)op straat of op het strand of beide.Je droeg een longsleeve met een t-shirt van de zelfde kleur eroverheenen een grote zonnebrilover je prachtige ogen.

(Je weet het vast niet maar dat
heldere blauw
kun je niet verbergen voor mij.)

Je was alleen.
Zonder iemand.
Het was bijna alsof je je moeite deed om mijn beeld
(gesloten)
van je te versterken.

Meer dan dat zag ik niet.

Terwijl ik alles, maar dan ook alles zou willen zien.
Alles van jou.
Je handen terwijl je schrijft, je schouders als je loopt
Je heupen, je tong, je wimpers, je armen, je dijen, je kaken, je haar, je wenkbrauwen, je billen, je hals, het kleine rode vlekje op je wang…
– en blauw, hemelsblauw –
alles van jou.
Maar ik mag niet vragen en ik mag niet bezweren.
Bedenken
dat mag ik
en ik bedenk
alles van jou.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Valentijnsdag (Alles van jou)

  1. Jackles zegt:

    Yep. Geweldig. Beautiful

  2. mi ti zegt:

    Inderdaad erg mooi! Zo zie je maar dat een impuls een goede kan zijn. Dank voor de tip… nu op naar de platenboer.

  3. guluzar zegt:

    Super romantische gedicht…wauw!!!! Echt heel goed hoor!!! 😛

Geef een reactie

