Naar de film

Vandaag een ‘dagje bioscoop’ gedaan. Hoe dat werkt? Men neme een vriendin of wat en een auto, zakke aan het begin van de middag af naar Antwerpen (bioscoop Metropolis), bezoeke een matineevoorstelling van een willekeurige film, waarna men alvast een kaartje koopt voor een volgende film vroeg op de avond en iets te eten haalt om het tussenliggende uur te overbruggen. Het resultaat zijnde dat u redelijk op tijd weer thuis bent (om het mandje op tijd op te zoeken) en geen last hebt gehad van de sneeuw/regen/et cetera die op deze zondag onze omgeving teisterden. Én u hebt twee films gezien!

Heb vandaag op die manier (eindelijk) Bridget Jones: the edge of reason en The grudge gezien (en dat terwijl Alexander ook nog draaide in de zelfde bioscoop… wat een ruggengraat heb ik vandaag vertoond!). De eerste was heerlijk, de tweede viel wat tegen (het ging hem vooral om de schrikeffecten, beetje jammer want het verhaal op zich vond ik wel wat hebben en het flashback-gebeuren enzo vond ik ook wel goed gedaan). Maar al met al een welbestede middag!

P.S.
Heb het gevoel dat ik eindelijk bijgeslapen heb, was vanmorgen uit mezelf om een uur of 8 wakker dus het zou zomaar kunnen zijn dat ik morgen redelijk gemakkelijk mijn bedje uit kom! (Moet ik straks natuurlijk wel, zoals voorgenomen, inderdaad op tijd naar bed zijn gegaan…!)

P.S. II
Weet je wat ik niet leuk vind? Op een gegeven moment de weblog bezoeken van één van je beste vriendinnen, en er op die manier achter komen dat er wat belangrijks in haar leven is gebeurd. Vind ik écht niet leuk.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Naar de film

  1. Blauwe Beer zegt:

    MENSEN MENSEM MENSEN 😉

Geef een reactie

