Echt, ik werk ergens anders!

Van de interne MSN Messenger, eerder vandaag:

Ex-collega acceptatie zegt: hoi, heb telefoon voor jeJackles zegt: eh… wie was het?Ex-collega acceptatie zegt: die zal straks terugbellen…Jackles zegt: op welk nummer? en waar ging het om?Ex-collega acceptatie zegt: gaf ie niet door… alleen dat ie t straks zou proberen…Jackles zegt: belde hij naar acceptatie?Ex-collega acceptatie zegt: jaJackles zegt: daar werk ik niet meer, dus die vraag mag dan door iemand anders worden afgehandeldEx-collega acceptatie zegt: ? vreemd… waar werk je nu, als ik vragen mag…

Blijkbaar is het niet tot iedereen doorgedrongen dat ik al anderhalve maand niet meer op mijn oude afdeling werk… Zou ik dan toch niet zo veel persoonlijkheid hebben dat ze me nog dagelijks missen…?

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Echt, ik werk ergens anders!

  1. Mark zegt:

    Of hij was zo wanhopig, dat hij per se jou aan de lijn wilde.

  2. Marloes zegt:

    Of ex collega was/is de weg kwijt?

  3. bertrand zegt:

    Niks veranderd dus sinds bijna 3 jaar 😛

Geef een reactie

