Personeelsfeest

OK, ben dronken. Behoorlijk zelfs. Maar kan ik zelfs dan verantwoorden dat ik heb staan zoenen met een jongen van 14 jaartjes jonger, die ik helemaal niet ken, die eerder (veel eerder!) op de avond tegen me aan liep, zijn excuses niet aanbood en die ik daar net voordat ik het feest verliet op aansprak? Waarvan ik de naam niet eens ken? Die ik morgen niet eens meer terug zou kunnen vinden in het gebouw waar onze gezamenlijke werkgever gevestigd is? (Volgens mij herinner ik me zelfs zijn gezicht niet meer! *gier*)

Aah! Wat fout!

Waarschijnlijk verwijder ik deze log zo gauw ik morgen de tegenwoordigheid van geest weer terug heb…

P.S. Gin & tonic is niet goed voor je. Ik zweer het.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Personeelsfeest

  1. Mark zegt:

    Gelukkig hebben we nu onze eigen regering om daar wat aan te doen. 😉

  2. Marloes zegt:

    Opstand in het achterland.. 😕

  3. Jackles zegt:

    Als Minister van Landbouw vind ik dat we dit soort zaken serieus moeten nemen – waar in Nederland heb je zo veel landbouwgrond als in Friesland, Groningen en Drenthe…?

Geef een reactie

