One year of love

Bij de supemarkt vanavond hadden ze de verschrikkelijkste muziekkeuze die ze kunnen maken – nou ja, in mijn opinie dan. Het bandje (of doen ze dat tegenwoordig met cd’s?) dat ze draaiden stond vol met de meest verschrikkelijke liefdesliedjes. Het minst erg vond ik nog I just can’t stop loving you van Michael Jackson & Siedah Garrett, dat ik mee kon zingen en dan ook hardop meezong (o, mooi was die tijd, dat Michael Jackson gewoon nog een gerespecteerd artiest was… ik vrees ontzettend voor hem met dat proces dat volgende week begint).

En toen hoorde ik, tussen allerlei love-meuk, ineens het onderstaande nummer voorbij komen. One year of love van Queen. Nooit een single geweest maar wel op het love-meukbandje bij de supermarkt.

Freddie’s stem is hypnose. Ik moet altijd stilstaan als ik Freddie’s stem hoor. OK… ik zing het nog één keer vanavond.

Just one year of loveIs better than a lifetime aloneOne sentimental moment in your armsIs like a shooting star right through my heartIt’s always a rainy day without youI’m a prisoner of love inside you -I’m falling apart all around you – yeahMy heart cries out to your heartI’m lonely but you can save meMy hand reaches for to your handI’m cold but you light the fire in meMy lips search for your lipsI’m hungry for your touchThere’s so much left unspokenAnd all I can do is surrenderTo the moment just surrender

And no one ever told me that love would hurt so much
Oooh yes it hurts
And pain is so close to pleasure
And all I can do is surrender to your love
Just surrender to your love
Just one year of love
Is better than a lifetime alone
One sentimental moment in your arms
Is like a shooting star right through my heart
It’s always a rainy day without you
I’m a prisoner of love inside you
I’m falling apart all around you
And all I can do is surrender

(John Deacon/Queen)

P.S. Heb geen kaartjes voor het concert van de overblijfselen van Queen in april. *snik*

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op One year of love

  1. Annelies zegt:

    Het liedje ‘I just cant stop loving you’ van MJ en SG is erg moooi hoor! Zolang je er niet te vaak naar luistert! Ik vreees oook voor Michael morgen tijden s de recht zaak. Ik hoop echt dat alles goed met hem komt. Dat verdient hij weel. Schuldig is hij niet denk ik…al weet ik dat niet 100% zeker.

Geef een reactie

