Gezocht

Heeft iemand hem gezien? Stuur hem dan naar mij. Gewoon in Tilburg. Ik vind m vast wel, als hij in de buurt is.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Gezocht

  1. Marloes zegt:

    Volgens mij heeft ‘ie dan last van buikloop, anders kan ik het niet verklaren.

  2. Mark zegt:

    Fijn dat je weer terug bent, anders hadden we dit feitje weer moeten missen. 😉 Trouwens, luister jij naar ID&T Radio, valt me een beetje tegen, van je. Toch niet de hele dag hoop ik. 😉

  3. Jackles zegt:

    @ Mark: had ID&T Radio aan staan die nacht… heh… zal t effe aanpassen (komt er weer ouderwets ‘Winamp’ te staan!)!

  4. Mark zegt:

    Als ik m zie stuur ik m ter attentie van het ministerie van landbouw. 😉

  5. Urf zegt:

    Nope, ain’t seen em. I’m available tho.

  6. Ben zegt:

    Vanmorgen nog gezien!

  7. Jackles zegt:

    Christus, Ben, zeg dan dat ie zich hier moet vervoegen! Was dan wel ontzettend dronken vannacht maar dan nóg…

Geef een reactie

