NIN

Het heeft een goeie zes jaar geduurd, maar écht, er komt een nieuw album van Nine Inch Nails. Trent heeft zijn vertrapte ziel weer uit de kast gehaald, weer eens ruzie gezocht met zijn manager, iedereen laten weten dat toch niemand hem begrijpt, een bandje bij elkaar getroggeld en, in zijn eigen woorden, we are preparing to destroy you.

Jammer genoeg kon Trent het ook niet laten nog een keer uit te halen naar Robin Finck (mijn held), die hem ‘verraden’ heeft door ‘ja’ te zeggen op het aanbod van zijn vriend Axl Rose om iets met Guns ‘n’ Roses te gaan doen (niemand die daar nog in geïnteresseerd is, maar dat terzijde). Trent kan namelijk notoir niet tegen zijn verlies (en hij kan er niet tegen als iemand die in zijn band heeft gespeeld ergens anders ook plezier heeft). Op de site van Nine Inch Nails vond ik een stukje tekst terug over de nieuwe gitarist:

Tja. Beetje jammer.

Hoewel ik bij tijd en wijle een beetje het idee heb dat NIN en ik wat uit elkaar gegroeid zijn verheug ik me op album én tour.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op NIN

  1. minispace zegt:

    Tis hier altijd mooi weer, tsss 😉

  2. Marloes zegt:

    Walk that walk sweetheart… 😀

  3. Bertrand zegt:

    Is dat Celesius of Fahreneit???????

  4. Jackles zegt:

    Celsius natuurlijk Bert… 😀

  5. Das Peter zegt:

    ik verheug me meer op de tour dan op het album eerlijk gezegd…

Geef een reactie

