Muziekstokje

Van Mi-Ti kreeg ik een stokje, zag ik zojuist, en dat kan ik niet laten liggen tot morgen… Het gaat om een muziek-stokje en dat vind ik een veel te leuk onderwerp om te laten liggen! So here it goes

1. Wat is het totale grootte aan muziek bestanden in je computer?
Totaal is het 10 GB. Effe kijken hoe veel bestanden… 1312 losse tracks (hoge kwaliteit, ben kritisch) en 8 dancemixes van ruim een uur ieder. Nou ik het zo opschrijf, ik moet weer es een up to date archief aanleggen…

2. Wat is je laatst gekochte cd?
Ondanks dat ik wel eens wat van het net pluk koop ik ook nog regelmatig cd’s, maar ik kan me toch niet meer herinneren wat ik als laatste aan heb geschaft… *loopt naar cd-rek* … gevonden! Roni Size – Return to V.

3. Wat is letterlijk het laatste nummer dat je luisterde voordat je aan dit stokje begon?
Bedshaped van Keane (in de auto). Luister dat nummer letterlijk dag en nacht op het moment. Schitterend.

4. Geef 3 nummers door die je heel vaak luistert, of die veel voor je betekenen?
Hier moet dan eigenlijk sowieso het halve repertoire van Queen komen te staan… en een aantal van deze rond de 100 andere platen, want er zijn heel veel platen die ik vaak aanzet & die veel voor me betekenen. Maar ik zal me speciale moeite doen…

You take my breath away – Queen (de ultieme love song)
Papua New Guinea – Future Sound of London
I’m only sleeping – The Beatles

5. Aan welke drie personen geef jij het ‘Muziekstokkie’ door, en waarom?
Da’s wel moeilijk. Kom ik morgen op terug, want nóu ga ik slapen (ben door bezig te zijn met muziek gelukkig weer wat over dat konijntje heen)…

P.S. Ben eruit (echt zielig dit! Maar hierna ga ik écht slapen!):
Blauwe Beer, omdat ze ook gek is op muziek en dit soort stokjes ook wel kan waarderen;
Mijn zusje Yvette, zodat er ook weer eens regelmatig gelogd gaat worden…!
En Marloes, want naar haar smaak ben ik wel benieuwd!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Muziekstokje

  1. Marloes zegt:

    Insgelijks Jackles. Wij hebben hele prettige dagen gehad Voor het eerst in jaren viel er geen onvertogen woord, is er geen bal gesneuveld en bleven eten en drinken binnen de perken..

  2. Ben zegt:

    Wat stelt dit toch voor????
    Ik zie het bijna overal!!!!!!!!

  3. mi ti zegt:

    Gelukkig heb ik je er wel een plezier meegdaan! Leuk om te lezen!

  4. Marloes zegt:

    En??? ben ik voorspelbaar of wat?

Geef een reactie

