Beste singles van 2004

Op de valreep van deze dag. Ben geen lijstjesmaker, maar heb me dit jaar wel (een beetje) moeite gedaan om te bedenken wat ik de beste singles van 2004 vond. Vooral omdat het voor mij zo duidelijk was wat de beste plaat van 2004 was. Op zo’n moment ga ik dan namelijk zitten bedenken of ik niet iets of iemand over het hoofd heb gezien, waarna ik dan ineens omtdek dat ik 10 platen op een rijtje heb gezet… ja, zo werkt dat bij Jackles…

Oké, gaat ie:

1. She wants to move – N.E.R.D.
2. Somebody told me – The Killers
3. C’mon c’com – The Von Bondies
4. Bedshaped – Keane
5. Somewhere only we know – Keane
6. All day long I dream about sex – JC Chasez
7. Sunday morning – Maroon 5
8. Lola’s theme – Shapeshifters
9. Drop it like it’s hot – Snoop Dogg ft Pharrell
10. You don’t know my name – Alicia Keys

Denk dat het dat was. Mocht ik in de komende dagen betere platen van 2004 tegenkomen dan pas ik m nog aan… voor degenen die het interesseert… *smile*
Overigens; de ‘nummer 1’ is niet meer veranderd sinds ik er voor het eerst mijn gedachten over liet gaan wat de beste plaat van 2004 was!

P.S. Nog 15 nachtjes slapen en ik ga (weer) naar Londen!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Beste singles van 2004

  1. minispace zegt:

    Ga je nou alweer naar London – je komt er nog vaker dan ik ! 😉 First drink on me in de Hems.

  2. Marloes zegt:

    Poe poe, kje laat ineens wel erg veel info op ons los hoor! Londen lijkt me ook wel wat. Het zou zomaar kunnen… 😉

  3. mi ti zegt:

    geheel off-topic, maar je hebt een stokje ontvangen!

Geef een reactie

