"Wat gaat Jackles doen?"

Omdat ik heel erg hard gewerkt heb de afgelopen uren mag ik een logje plaatsen van mezelf ter ontspanning… Alright, here it goes

Ook dat nog. Ben ik een paar daagjes weg en dan beantwoord ik de vragen van mijn lezers niet meer. Mijn excuses. Hierbij het antwoord op de vraag van Minispace van 23 december: En wat gaat Jackles doen? Deze vraag naar aanleiding van dit logje.
Well! Ik ga niet weg bij mijn huidige werkgever. Wel schuif ik een plekje of wat op. Van acceptatieadviseur (waar ooit op deze log eens een uitgebreide discussie over ontstond, want wat accepteert een acceptatieadviseur zoal) naar assistent-klachtenmanager.
Klachtenmanager?
Ja!
De eerste vraag die mensen stellen is dan: “Vind je dat wel leuk?” Stomme vraag. Waarom? Natuurlijk vind ik dat leuk, anders ging ik het niet doen…
Wat ik doe in die functie? Nou, bijvoorbeeld zorgen dat de klachtenafhandeling binnen het bedrijf waar ik werk goed is/wordt/blijft geregeld. Daar komt meer bij kijken dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen…

Enneh, nog eentje aan Minispace: de 17e januari? Of een andere dag die week? Ben vrijdagmiddag de 21e weer weg… (Kweet in ieder geval waar ik De Hems kan vinden, dat komt allemaal goed dus!)

P.S. Gelukkig, het is opgehouden met sneeuwen… Als het er nou bij had gevroren was het nog niet zo erg, maar toen ik vanmorgen naar mijn kantoor toe liep werd ik als eerste geconfronteerd met wat ik zo verschrikkelijk vind aan sneeuw: die zwarte drab op straat als het begint te dooien!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op "Wat gaat Jackles doen?"

  1. Mark zegt:

    Ik vind het nooit lekker als het vriest, veel te koud.

  2. minispace zegt:

    Beter laat dan nooit 😉

Geef een reactie

