Van alles en nogwat

Het is een beetje een rare dag vandaag. Ten eerste: gisteren was het heerlijk zonnig en vroor het lekker, vandaag regent het al de hele dag en er staat een vieze wind waar je zo weer opnieuw verkouden van zou worden (mij zullen ze niet hebben – ik loop met een dikke jas aan en een sjaal om buiten!).

Verder is het een dag waarop ik van alles en nogwat loop te doen terwijl ik vrij heb. Jackles is niet het type dat ervan houdt om veel te doen als ze vrij heeft, dus wat er vandaag plaatsvindt is een beetje tegennatuurlijk.

En als laatste moet ik zometeen naar het ziekenhuis voor een echo. Niet dat ik me druk maak over de uitslag van die echo, maar ik denk dat iedereen wel een beetje allergisch is voor ziekenhuizen – zelfs ik. En bovendien, ik heb mijn afspraak om 15:50 uur. Wat een rare tijd is, waardoor er allerlei andere dingen omheen gepland moeten worden enzo (omdat ik van alles en nogwat loop te doen vandaag). En vervolgens zit je te wachten tot je weg moet. Wat ik dan ook weer vervelend vind (vervelender dan dat ik naar het ziekenhuis moet)…

En dan heb ik mijn Kerstcadeautjes ook nog niet eens ingepakt! Argh! Wanneer moet ik dat doen? Morgen werken, morgenavond teamuitje, vrijdag werken en dan drive ik alweer home for Christmas

P.S. Vanavond naar het theater met René, het stuk ‘De gesluierde monologen‘. Ben benieuwd…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Van alles en nogwat

  1. Marloes zegt:

    Beter zo dan te overtuigd zijn van eigen kunnen Dat zou grenzen aan arrogantie

  2. Jackles zegt:

    Van arrogantie ben ik ook al beschuldigd Marloes… Argh, zucht, steun, het is ook nooit goed! 😛

  3. Marloes zegt:

    Wat mij betreft ben je in ieder geval niet arrogant, dat scheelt dus alweer 😀

  4. Mark zegt:

    Ik vind het nooit lekker als het vriest, veel te koud.

Geef een reactie

