Regen

Op diverse journaals hoor ik al de hele morgen dat het later vandaag gaat regenen. Buiten zie ik goudkleurig zonlicht en blauwe lucht. Voorlopig kies ik ervoor om er nix van te geloven, van die regen.

Update 12:56 uur: En de zon schijnt nog steeds…

Update 15:03 uur: Chips! Chips! Ik denk dat ik mijn geloof moet bijstellen naar aanleiding van mijn waarneming…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Regen

  1. Marloes zegt:

    Ik geloof met je mee, voor zover het de regen betreft dan.

  2. Marloes zegt:

    net toen ik de super uitkwam…donderstraal!

Geef een reactie

