Geloof

Heb je dat wel eens…
Dom begin. Opnieuw:

Iedereen kent het gevoel denk ik wel, dat je denkt, gelooft dat je iets kunt, zelfs ergens uitermate begaafd in bent. En van de ene op de andere dag geloof je er ineens niet meer in. Van de ene op de andere dag bedenk je ineens dat je helemaal geen aanleg hebt voor wat je dacht echt te kunnen.

Zo’n dag heb ik vandaag. Daar word ik niet blijer van, mag ik u wel vertellen. (Misschien is de grootste aanleg die ik heb wel een aanleg voor een bovenmatig gevoel voor drama?)

P.S. Doe net een rebus in één van onze personeelsblaadjes en krijg de oplossing: ‘Ook de verste reis begint met een enkele stap’. *smile*

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Geloof

  1. Marloes zegt:

    Beter zo dan te overtuigd zijn van eigen kunnen Dat zou grenzen aan arrogantie

  2. Jackles zegt:

    Van arrogantie ben ik ook al beschuldigd Marloes… Argh, zucht, steun, het is ook nooit goed! 😛

  3. Marloes zegt:

    Wat mij betreft ben je in ieder geval niet arrogant, dat scheelt dus alweer 😀

Geef een reactie

