Laserbehandeling

Op CNN meldt men: Terrorists may seek to down aircraft by shining powerful lasers into cockpits to blind pilots during landing approaches, U.S. officials warned in a bulletin distributed nationwide.

Oeargh, ik denk dat ik de spanning niet meer aan kan.

O, en de OPEC gaat de productie van het aantal vaten ruwe olie terugbrengen om een daling van de olieprijs tegen te gaan. Eh? Was het niet net de bedoeling dat de olieprijs omlaag ging? Was die niet veel te hoog ofzo de laatste X dat ik het nieuws aanzette? Ik snap het niet meer denk ik. O nee, ook hier: Oeargh, ik denk dat ik de spanning niet meer aan kan.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Laserbehandeling

  1. Marloes zegt:

    Die grapjassen sturen volgens mij iedereen dezelfde tekst.. 😉

  2. Jackles zegt:

    Had jij ook zo’n ‘passende’ reactie? Maar ik vond het wel lachen… Erg leuk voor mensen die zichzelf niet zo goed kennen, die test, maar ik denk dat jij en ik ons ergens anders mee bezig moeten houden…! 😛

Geef een reactie

