Aan mijn bijna ex-collega's

Lieve collega’s,

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan…

Jullie zagen me de laatste tijd weinig op de afdeling, omdat ik vier dagen in de week op het ConcernBureau Klantreacties zit (waar ik me bemoei met het klachtenbeleid). Maar daar komt verandering in. Want in 2005 zien jullie me nog minder! Vanaf 1 januari werk ik full time voor het ConcernBureau Klantreacties en niet meer op ‘onze afdeling’.

*snif*

Weggaan van deze afdeling is niet onverdeeld leuk. Waarom? Omdat het hier gezellig is. Gezelliger dan op alle andere afdelingen binnen dit bedrijf! Want we werken hier echt met de leukste club collega’s die je je kunt voorstellen. En dat ga ik dan ook missen na 1 januari!

Niet dat jullie voor goed van me af zijn, ik zal best nog eens een kopje thee komen drinken hier en mocht er ooit weer eens geborreld worden, dan zien jullie me daar ook nog wel eens.

Greetings,

Jackles

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Aan mijn bijna ex-collega's

  1. Marloes zegt:

    Deze gaat helemaal aan mij voorbij.. ๐Ÿ˜•

  2. TheO zegt:

    waarom hebben ze de site http://www.ohemeltjeliefbenikweloptijdmetmijnpensioenbegonnen.nl niet als URL vastgelegd?? Verder een retegoeie reclame, yezzz indeed!
    ๐Ÿ˜€

  3. fabyen zegt:

    ejj
    ik moest zow laggen toen ik hoorde op de radio
    van ohemeltjelief enz..
    ik was meteen gaan kijken maar ut stond er niej op duzzz wel jammer maajaa ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› 8)

Geef een reactie

