Excuses

Fortuyn de ‘Grootste Nederlander aller tijden’. Als hij het zelf zou kunnen zien, zou hij ons allemaal voor belachelijk uitmaken. (Steven verwoordt het heel mooi, trouwens.)

Sorry dat ik zo weinig updates heb de laatste dagen maar ik weet gewoon van ellende niet meer waar ik over moet schrijven. Iedereen is gek geworden. Fortuyn de ‘Grootste Nederlander’. In Engeland willen ze roken in zo’n beetje alle restaurants en pubs verbieden. Donner wil godslastering laten vervolgen (hoezo terugkeer naar de Middeleeuwen!). Schijnbaar is het vreselijk normaal om op internetforums dingen te roepen als Zij komen de kopjes van jouw broeders en van dat dikke varken Allawi wat kleiner maken en, over Amerikanen in Irak, Ik hoop echt dat ze stuk voor stuk als gebraden varkentjes terugkomen. Zonder hun rotkoppen natuurlijk. En dan schiet één of andere Yank een ongewapende, gewond op de grond liggende Irakees overhoop en het is gewoon op fucking televisie!

Ik weet het even niet meer. Sorry hoor.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Excuses

  1. minispace zegt:

    At least he went out with a bang. Over debielen gesproken.

  2. Mark zegt:

    Moest gelijk even rekenen hoe oud mijn neef uit Georgia ook al weer is.

  3. Marloes zegt:

    Dan ben je echt wel de weg kwijt, maar misschien wist hij wel meer dan wij?

  4. Mark zegt:

    Ik ben ook helemaal in de war en vrees wat er allemaal nog gaat komen. 😦

  5. Marloes zegt:

    Jij en ik samen Jackles

Geef een reactie

