Schaatsen

Gisteravond personeelsfeest, mijn laatste personeelsfeest op deze afdeling. En echt, ik heb nog nooit zo veel plezier gehad op een personeelsfeest. We zijn gaan schaatsen. Had al jaren niet meer geschaatst en het was geweldig! Echt fantastisch. Was één van de eersten die op het ijs was en kwam er pas vanaf toen de ijshockeyers erop gingen. Voelde me net een kind. Top!

Het buffet na het schaatsen was geweldig, ook dat nog. En dan ook nog het voordeel dat de ijshal recht tegenover mijn huis staat, dus toen het aansluitende feest was afgelopen kon ik rechtdoor naar huis lopen… (waar ik met René nog een biertje of wat heb gedronken voordat ik helemaal afbrandde…) Wat een geslaagde avond. Helemaal goed.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

